۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

حکومت اقتدار - اقتدار حکومت

اقتدار برای حکومتهای دیکتاتور واژه ای آشناست
واژه ای که بواسطه آن بادی در غب غب هودارانش می اندازد تا چند سال بیشتر در راه رضای خدا چنگ بقدرت بزند
در چنین  حکومتهای مقتدری جلوی پرواز بلند پایه ترین مقام آلمانی گرفته میشود و پس از آن در اوج اقتدار ایراد از کدهای پروازی گرفته میشود.
در حکومت اقتدار  با سربلندی التماس برقراری رابطه با مصر تازه انقلاب میشود حال با روابط دیپلماتیک یا با جاسوس!!در ماهیت آن تفاوتی نمی کند مهم برقراری رابطه است به هر قیمت .
در حکومت اقتدار برای آزادی خواهان بحرین بدون واهمه کشتی تا فاصله 5 کیلومتری!!! مرز میفرستند و در عین اقتدار بر میگردند
در اوج اقتدار حکومت حتی از کشور دوست و برادر(سوریه ) هم یاد نمیگیرند تا یک عفو نصفه و نیمه برای زندانیان سیاسی صادر کنند.
در حکومت اقتدار تنگه هرمز به کسری از ثانیه بسته خواهد شد اگر اراده کنند.






اما دراقتدار حکومت  همین  بس ,  که از مراسم تشیع جنازه یک منتقد  دلسوز نظام(و نه برانداز) آنهم نه  در پایتخت و با جمعیتی زیر سه هزار نفر چنان وحشت میکند که دو برابر تشییع کنندگان  نیرو می آورد .چنان وحشت میکند که عکس آن مرده را هم تاب نمی آورد مبادا جنازه از تابوت برون آید و یقه  سربازان بد نام یزید زمان را بگیرد .
این حکومت اینقدر مقتدر است که به مسجد رفتن چند نفر برای خواندن فاتحه برای مرده , سبب تضعیف اقتدار آن میشود  .
حکومت اقتدار آنقدر مقتدر است که  زنانی چون نسرین ستوده و هدایت گلرو و هزاران ناشناخته دیگر را به بند میکشد مبادا در خارج از زندان به سرنوشت هاله سحابی گرفتار آیند
در اقتدار حکومت همین بس که فردا اگر چند نفر متوهم  انگشت شمار  !! حتی با دهان دوخته شده برای پیاده روی در پیاده روی خیابان بیایند , پادگانها در عین اقتدار تعطیل و به پیاده روها انتقال میابد


مشروعیت به زور سر نیزه مانده است و بس
الباقی به غیرت  مردم  مسافر جاده های شمال بستگی دارد تا لااقل اخبار مملکتی را  دنبال کنند       

۸ نظر:

  1. سلام دلرحم جان. مطمئنی به ایمیلم فرستادی. چون اصلا نرسیده من چک کردم. من هم ایمیلم را میدم هم جی میل. اگه سر کاری نیست برام ارسال کن. مممنون
    milan_3003@yahoo.com ووو m61teh@gmail.com

    پاسخحذف
  2. گرامی
    به آدرس ایمیل yahoo شما و کاربر با نام david همان موقع فرستادم.

    فرستادن دعوتنامه فقط یک مرحله انجام میشود و قابل تکرار نیست.
    اینکه سرکاری باشد یا ......
    تا کنون به همان رویه همیشگی دعوتنامه ها ارسال شده و کاربران عضو شدند (از جمله خود من)
    یقینا باید بدست شما رسیده باشد.

    پاسخحذف
  3. پس دیگه مشخص شد سر کاری بود. یک مرحله تابلوست. اگه راسته بفرست به ایمییل.

    پاسخحذف
  4. عزیز جان , شما طلبی از من دارید؟؟؟؟
    اگر هست بفرمایید

    سری پیش که دعوتنامه اومد اعلام کردم دوستان ایمیل هاشون رو بدهند تا براشون بفرستم.
    به شما و یک نفر دیگر از دوستان دعوتنامه نرسید , گفتم سری جدید دعوتنامه که بیاد براتون میفرستم و همین کار رو هم کردم.
    هر زمان که دعوتنامه میاد وقتی در سیستم login کنید , تعداد دعوتنامه ها را نشان میده و از شما میخواد آدرس ایمیل فردی که میخواهید دعوت کنید را وارد کنید.
    پس از آنکه Email را وارد کردید بصورت اتوماتیک و از خود سیستم دعوتنامه برایشان ارسال خواهد شد و بعد از آن تعداد دعوتنامه صفر خواهد شد, بدین معنی که دیگر دعوتنامه ای وجود ندارد.
    همانطور که گفتم برای شما دو نفر همان موقع فرستادم و پیغام(( فرستادن دعوتنامه با موفقیت انجام شد))آمد و دعوتنامه ها صفر شد یعنی یقینا دعوتنامه فرستادهه شده حال اگر بعد از آن اتفاقی افتاده نه من مسئول یالاترین هستم و نه.....
    فرستادن دعوتنامه از طریق Email من نیست که بتوانم 2 یا 3 بار این کار را انجام دهم.
    هیچ دلیلی هم برای سر کار گذاشتن شما ندارم , چون اساسا نفعی برایم ندارد.

    پاسخحذف
  5. دل رحم عزيز بخاطر دعوتنامه واقعا ازتون متشكرم.شرمنده كردين.

    پاسخحذف
  6. اقای دیوید واقعا اگه شما دعوتنامه دارید . لینکی که تو بالاترین میگذارید و اینجا لینک کنید. ببینیم شما واقعا تاریخ عضویتتون جدیده یا نه . مال ما که تو راه گم شد عضویتمون.

    پاسخحذف
  7. سلام.
    آقا واقعا شرمنده شدم. مرسی دلرحم جان. تو اسپم فرستاده شده بود. من شرمنده از لطفت . واقعا ببخشید که من متوجه نشدم. خلاصه حلال کن ما رو. ممنون از لطفت

    پاسخحذف
  8. باید صبور تر باشیم گرامی
    خوشحالـم که سرانجام دعوتنامه به هر دو شما دوستان رسید
    ان شاء الله همیشه ثابت قدم باشید

    پاسخحذف