۱۳۹۰ فروردین ۶, شنبه

گسترش آگاهی یعنی فیلمی مثل اخراجیها به سانس نصفه شب نرسه!

من از محمد مختاری بخاطر افرادی که آگاهانه یا نا آگاهانه به دیدن فیلم اخراجیها رفتند عذر خواهی میکنم.
این کامنت یکی از دوستان درباره موضوع دیدن بعضی از مردم از فیلم اخراجیها بود.
راستش اولش یک مقدار دلم گرفت از مردمی که حتی یک لحظه هم نمی خواهند فکر کنند.از مردمی که جدیدترین موزیک ویدیئو فلان خواننده رپ فارسی براشون مهمترین خبر روزه
و جز شبکه های رقص و آواز چیز دیگری نمی خواهند.بگذریم من هم خودم گاهی به این شبکه ها سر میزنم اما خوب شاید کلیپ سر اومد زمستون برای من شیرین تر باشد.... بهر حال
با خودم فکر میکردم که حقیقتا چه چیز ضروری تر از آگاهی در شرایط فعلی ماست؟
آیا اگر آن مردم ده نمکی و رفتار او و خط فکری او را می شناختند باز هم به دیدن این فیلم میرفتند؟شاید بسیاری از مردم دچار بی تفاوتی باشند اما مسلما بخش عمده آن ناشی از عدم آگاهی است.
آگاهی بگفته مهندس موسوی چشم اسفندیار دیکتاتوری است.گسترش آگاهی باعث میشود فیلمی مثل اخراجیها به سانس نصفه شب نرسه!
ایده من برای ماه فروردین همین گسترش آگاهی است.
------------------------------------------
پی نوشت :
لینک
http://delrahm.blogspot.com/2011/03/10.html
پیشنهادهایی برای همین گسترش آگاهی ها دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر