۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

اصلاحات در ساختار نظام ایران معنی ندارد

اصلاحات در نظامی که مجلس آن  بجای قانون گزاری  مطیع امر رهبر است و چشم به دهان رهبر که چه تصویب کند یا نکند
 
اصلاحات در نظامی که دولتش حق جابجایی وزیر بدون نظر رهبر را ندارد و باید دولت در راستای منویات مقام عظمی حرکت کند

اصلاحات در نظامی که قوه قضاییه اش که باید مجری عدالت باشد و از رهبر تا دولت را محاکمه کند منصوب خود رهبر است و قاضی القضات  در صورت انحراف خود به زندان خواهد رفت

اصلاحات در نظامی که مجلس خبرگان آن که وظیفه نظارت بر کار رهبر را دارد , باید از فیلتر
شورای نگهبان منصوب خود رهبر عبور کند
اصلاحات در نظامی که برای برگزاری رفراندم نظر رهبری باید تامین شود
اصلاحات در نظامی که رهبر در جایگاه پیغمبر و بعضا بالاتر از خدا قرار دارد
اصلاحات در نظامی که در یک کلام رهبری حرف اول و آخر را میزند یعنی دور باطل
اصلاحات در ساختار چنین نظامی معنی ندارد

۱۰ نظر:

  1. سلام. برای من دعوتنامه نفرستادید. تازه جزو اولین درخواست کننده های سری قبل بودم. من بالاترین میخوام. Milan_3003@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. گرامی
    همونطور که گفتم دعوتنامه ها محدود بود و برای دوستان فرستادم و شرمنده آنهایی که نگرفتند شدم .تا چند روز آینده باز هم دعوتنامه میاد و به امید خدا در خدمتتون خواهم بود

    پاسخحذف
  3. خیلی ممنون بشم اگه توانستید برای من بفرستید. چند سال منتظر هستم. حداقل ما را تو اولویت قرار بگذارید. milan_3003@yahoo.com

    پاسخحذف
  4. دلرحم جان منو هم بالاتريني بنماي من خيلي از روز تو اينترنتم لطفا دعوتنامه را از من دريغ نكن هزار و يك بار تشكر
    ariapars60@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. david جان
    به خدا من اینطور که میگید شرمنده میشم
    از آخرین باری که دعوتنامه فرستاده شد(و اعلام کردم) , تا کنون دعوتنامه جدیدی نیامده .
    در صورتیکه دعوتنامه جدیدی بیاید حتما حتما هم برای شما و هم برای دوستمان(MR)خواهم فرستاد.ایمیل هر دو شما عزیزان را دارم و اگر دعوتنامه بیاید مطمئنا فراموش نخواهم کرد.

    پاسخحذف
  6. من اینقدر کامنت میزارم که دلرحم واقعا دلمش به رحم بیاید و من اولین نفری باشم که دعوتنامشو برایم ارسال کند. با تشکر. milan_300@yahoo.com

    پاسخحذف
  7. درگذشت ناصر حجازی را تسلیت میگم.دلرحم ما منتظریم .
    milan_3003@yahoo.com

    پاسخحذف
  8. Mr. و David عزیز
    دعوتنامه هنوز نیومده بیاد حتما براتون میفرستم
    سپاسگزار از شما

    پاسخحذف
  9. دعوتنامه هم برای شما david گرامی و هم برای دوست دیگرمان Mr فرستاده شد.
    لطفا Email خود را چک کنید.
    پیروز و سربلند باشید همیشه

    پاسخحذف